Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Радкевич Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Радкевич Л. А. 
Технологічні інновації у харчовій промисловості та проблеми їх впровадження [Електронний ресурс] / Л. А. Радкевич // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 2. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2009_2_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.986 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Радкевич Л. А. 
Теоретичні підходи до формування поведінки споживачів [Електронний ресурс] / Л. А. Радкевич, І. А. Луговська // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(2). - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_32(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Радкевич Л. А. 
Організаційно-методичне забезпечення творчого пошуку вчителів у системі методичної роботи [Електронний ресурс] / Л. А. Радкевич // Педагогічний пошук. - 2015. - № 2. - С. 60–62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2015_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 83.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Радкевич Л. А. 
Медіапланування в системі рекламного менеджменту: аналіз етимологічних конструкцій [Електронний ресурс] / Л. А. Радкевич // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 6(1). - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_6(1)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.247 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Радкевич Л. А. 
Систематизація цілей та задач медіапланування в рекламному менеджменті [Електронний ресурс] / Л. А. Радкевич // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 12(2). - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_12(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Радкевич Л. А. 
Розвиток digital brand’а: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / Л. А. Радкевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 20(3). - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_20(3)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.036 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського